من دارم سوت می‌زنم!

ای کسی که بر خلاف عادت، تولدمو تبریک نگفتی ولی آهنگی رو استوری کردی که من بهش عشق می‌ورزم، نمی‌دونم این جا رو می‌خونی یا نه. اهمیتی هم برام نداره ولی گفتم اینو بدون هیچ رمز و فلانی این جا بگم؛ یه درصد دیدی شاید.

از آخرین باری که باهم حرف زدیم، خیلی تغییر کرده همه چی. تو نمی‌دونی من چه شکلی شدم؛ آدمای نزدیکم کیان؛ چه جوری می‌گذره زندگیم و فلان ولی من یه روز خیلی اتفاقی همه‌ی این چیزا رو درباره‌ت فهمیدم. تو نمی‌فهمی و نمی‌دونی ولی زندگی ما الآن -دوباره- خیلی شبیه به هم شده. من دقیقاً در موقعیت توام. جدی می‌گم! از جهات مختلفی. و می‌دونی، من خیلی فکر کردم و تصمیممو گرفتم؛ تو هم گویا تصمیمتو گرفتی امّا مطمئنم خوب بهش فکر نکردی! خواهش می‌کنم درباره‌ش فکر کن. درباره‌ی اون آدم و کاری که داری باهاش می‌کنی تو این مقطع از زندگیش، فکر کن. اگه خواستی، شناس یا ناشناس بیا حرف بزنیم. 

پ.ن: عنوانو اگه می‌فهمی، با خودتم! 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد